Ce trebuie să faci în cazul în care ai pierdut actele firmei (C.U.I. firmei, constatatoare)?

P.S.: Articolul se referă la actele primite la înființarea firmei, nicidecum la actele contabile!

Cea mai întâlnită întrebare pe care o primim este, ”Ce mă fac că mi-am pierdut actele firmei?”.

Stai liniștit, nu ești singurul cu capul în nor și nici cu secretară uitucă! Sunt o gramadă de patroni care din anumite motive rămân fără acte, se mută cu sediu și le pierde printre toate hârtiile, le uită pe la furnizori, bănci, clienți și să nu spui ca nu ti-am zis-o si pe asta, e cu capul în nori.

Așa, deci, ce trebuie făcut?

Acestea trebuie inlocuit, mai ales, dacă le-ai căutat peste tot și nu le-ai găsit.

Astfel, se va depune o Cerere de eliberare duplicat la ONRC (Registrul Comerțului) de care aparții. În susţinerea cererii, trebuie depusă și dovada de publicare a pierderii / furtului / distrugerii certificatului/certificatelor. Dovada de publicarea a pierderii se face prin publicarea unui anunț într-un ziar local zonei de activarea a firmei, adică unde este sediul social/profesional. Ca idee, dacă firma are sediul social în Buftea, Ilfov, v-a trebui să dați anunț într-un ziar local din Buftea. Dovada fiind copie sau chiar pagina unde apare anuntul.

Atenție! Anunțul trebuie să cuprindă numele societății, J-ul sau ce litera este arondată județului vostră, C.U.I., documentul pierdut si faptul că îl declarați nul, pierdut sau anulat.

Modele de anunțuri

Certificat constatator activitate desfășurata la sediu social

„Declar pierdut certificat constatator cu activitati desfasurate la sediul din (adresa societății) pentru (numele societății), C.U.I. ________ , J _____/_______/________ Il declar nul.”

Pierdut certificat de înregistrare

„Declar pierdut certificat de înregistrare/CUI apartinand (nume societate) cu sediul în (adresa sediului social), J_/____/_____, CUI:___________, cu seria și numărul _____________. Îl declar nul.”

Pierdut CUI + constatatoare

„Declar pierdute certificat de înregistrare, seria și nr. ___________________, și constatatoarele privind activitatea la sediu și terți aparținând societății __________________________, cu sediul în (adresa sediului), C.U.I. ________ , J ___/_________/________ Le declar nule.”

Noi te ajutăm să scapi de bătaia de cap!

Asistență obținere duplicat

Compania noastra își propune să fie alături de tine oferindu-ți servicii externalizate complete de contabilitateresurse umane și consultanta ONRC, alături de o experiență de peste 10 ani. Misiunea noastră este de a oferi servicii externalizate clienților noștri împreună cu profesionalism, calitate, integritate, transparență și disponibilitate. Oferim, astfel, partenerilor noștri sprijinul necesar pentru atingerea propriilor obiective și depășirea barierelor, ducând astfel la o dezvoltare durabilă și solidă.

Am fi încântați ca societatea dumneavoastră să se numere printre partenerii noștri permanenți.

Deoarece considerăm că ideea ta de afaceri și viziunea ta are valoare, ne rezervăm dreptul de a particulariza la rândul nostru onorariul lunar. Acest lucru oferindu-ne nouă, cât și ție din postura de client, flexibilitate, dar și o viziune mai clară asupra speței.

Dacă aveți întrebări, vă stăm oricând cu plăcere la dispoziția pentru a vă furniza informații cu privire la ofertă, servicii sau orice altă nelămurire la numărul de telefon afișat în site, 0720.804.784, sau la adresa de e-mail, hrcontabilitate@gmail.com.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *