Cat dureaza infiintarea unei firme sau pfa?
Infiintarea unei firmei poate dura intre o zi, daca depunerea actelor este online, si 3 zile, daca depunerea este la sediu ONRC.
Trebuie sa fiu prezent?
Acest lucru depinde de obtiunea dumneavoastra!
Ce acte imi trebuiesc?
In functie de forma care o alegi, fie e SRL, PFA, II, actele difera. Dar, in principiu, ai nevoie de C.I., locatie sediu si actele acestuia (contract de comodat, contract vanzare cumparare, CI - ul proprietarului). Pentru mai multe informatii, click aici!
Pot sa adaug CAENURI?
Da, poti sa adaugi si sa scoti oricand. Depinde foarte mult si de forma jurdica sau de organizare pe care ti-ai ales-o. Pentru mai multe informatii privind procedura, click aici
Cum se inchide/radiaza un PFA?
PFA-ul se inchide mult mai usor decat alte forme de organizare. Ai nevoie de CI si CUI-ul, in original, plus o cerere. Asta daca ai depus toate documentele la ANAF si ai platit toate darile. Nu uita!!! Dupa trebuie sa il radiezi si la ANAF!
Înregistrări și Mențiuni/modificări pe care poți să le faci la Registru Comerțului.
Infiintare SRL
Infiintare PFA, II & IF
Infiintare asociatie/fundatie –incepand de la 1.500 lei
Suspendare/reluare activitate firma
Recodificare CAEN
Majorare capital social
Numire/revocare administrator
Schimbare denumire firma
Schimbare sediu
Schimbare sediu social in alt judet
Extindere obiect secundar de activitate
Modificare obiect de activitate
Radiere obiect de activitate
Radiere PFA, II, IF
Dizolvare și lichidare voluntara
Autorizare activitate
Actualizare date de identificare
Deschidere/Inchidere punct de lucru
Cesiune – excludere asociat/asociati
Cesiune – includere asociat/asociati
Introducere asociat nou – majorare de capital
Prelungire sediu social
Intocmire dosar pentru obtinerea Certificatului de inregistrare in scopuri de TVA
Obtinere autorizatii la terti
Obtinere certificat constatator
Prelungire mandat administrator
Ridicare registre obligatorii – free
Depunerea documentatiei in vederea obtinerii semnaturii electronice pentru depunerea declaratiilor fiscale ANAF
Alte servicii la cerere.
Despre noi și de ce nu oferim prețuri fixe
Compania noastra își propune să fie alături de tine oferindu-ți servicii externalizate complete de contabilitate, resurse umane și consultanta ONRC, alături de o experiență de peste 10 ani. Misiunea noastră este de a oferi servicii externalizate clienților noștri împreună cu profesionalism, calitate, integritate, transparență și disponibilitate. Oferim, astfel, partenerilor noștri sprijinul necesar pentru atingerea propriilor obiective și depășirea barierelor, ducând astfel la o dezvoltare durabilă și solidă.
Am fi încântați ca societatea dumneavoastră să se numere printre partenerii noștri permanenți.
Deoarece considerăm că ideea ta de afaceri și viziunea ta are valoare, ne rezervăm dreptul de a particulariza la rândul nostru onorariul lunar. Acest lucru oferindu-ne nouă, cât și ție din postura de client, flexibilitate, dar și o viziune mai clară asupra speței.
Dacă aveți întrebări, vă stăm oricând cu plăcere la dispoziția pentru a vă furniza informații cu privire la ofertă, servicii sau orice altă nelămurire la numărul de telefon afișat în site, 0720.804.784, sau la adresa de e-mail, hrcontabilitate@gmail.com.