Ai hotărât ca forma de organizare a viitoarei tale afaceri să fie S.R.L.

Ce faci de aici?  Ne contactezi pe noi și-ți facem o oferta.

Cum ar trebui să te pregătești în privința banilor? Trebuie sa-ti pregatești banii pentru taxe si onorariul nostru.

Taxa ONRC pentru înființare SRL este de 122 lei, datorita legislatiei din 2018, când s-au scos cateva taxe percepute de către aceștia.

Onorariul nostru este unul personalizat, în funcție de complexitatea lucrării, precum și de celelalte servicii accesate.

Și să nu uitam, capitalul social care trebuie să fie minim 200 lei.

Cât durează să înființezi societatea? 3 zile după depunerea dosarului, asta dacă nu apar probleme.

Etape și documente necesare în procesul de înființare

  1. Etapa rezervării și întocmirii documentelor

Primul lucru care se face este rezervarea de nume, în baza formular, completat cu 3 denumiri – detalii, aceasta se poate face online, pe site-ul ONRC, sau la sediul ONRC.

După obținerea rezervării, se precede la:

  • întocmirea Actului constitutiv – document întocmit de noi – ce trebuie să știi: poți să ai mai mulți asociați, administratorul poate fi numit prin acest act și nu trebuie neapărat să fie asociat; capitalul social minim pe care trebuie să-l depui este 200 lei și nu trebuie să fie neapărat în bani si cum îl împarți, în procente, dacă sunt mai mulți asociați.
  • întocmirea Contractului de împrumut de folosință – închiriere sau comodat – indiferent de forma aleasă acesta trebuie să fie însoțit și de copiile cărților de identitate, copie dupa dovada de deținere a proprietății (contract de vanzare-cumparare cu incheierea de la notar, Succesiune), precum și a acordului asociației de proprietari, doar în cazul în care viitorul sediu social se află într-un bloc;
  • depunerea capitalului social, în banca aleasă, minim 200 lei – Atentie! Fiecare asociat trebuie sa isi depună partea de capital in contul respectiv si sa ceara chitanța doveditoare. – trebuie sa aveti la dumneavoastra Actul constitutiv, rezervarea si CI-urile.;
  • Notar: Declaraţiile date pe propria răspundere (original); Declaraţia că persoana are calitatea de asociat unic (original); Procura pentru reprezentare (original).

 2. Etapa depunerii dosarului de înregistrare

După ce toate documentele au fost semnate și procurate, începe etapa 2 și anume pregătirea dosarului și depunerea.

Vom împărți dosarul în două:

  1. Înscriere sediu social la ANAF

–  Cererea adresată ANAF în vederea obţinerii certificatului emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document pentru înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit – formular;

-copie, conform cu originalul, a contractului privind dreptul de folosinta a sediului social (comodat/inchiriere)

Ambele se pun într-un chiloțel sau se capseaza pe laterala dosarului.

2. Continut dosar

  • Cererea de înregistrare (original) – formular;
  • Acordul de prelucare a datelor
  • Anexa 1 privind înregistrarea fiscală – formular şi, după caz, Anexa 2 privind investiţia străină  – formular;
  • Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
  • Actul constitutiv
  • Declaraţia că persoana are calitatea de asociat unic într-o singură societate cu răspundere limitată sau că societatea cu răspundere limitată cu asociat unic nu este asociat unic în altă societate cu răspundere limitată (original) – detalii;
  • Declaraţiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original) – detalii;
  • Specimenele de semnătură ale reprezentanţilor societăţii (original) – detalii;
  • Actele de identitate ale fondatorilor, administratorilor (copie);
  • Dovada deținere sediu social
  • Declaraţia-tip pe propria răspundere semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
    • persoana juridică nu desfăşoară la sediul social, la sediile secundare sau în afara acestora, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1 – original);
    • persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2 – original);
  • Împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original);

Pentru cei care nu au unde să găzduiască sediul social, îi putem ajuta cu gazduire la avocat – preț de la 150 euro/an.

De asemeni, suntem firma de contabilitate, inscrisi in tabloul expertilor contabili, CECCAR, pretul pentru contabilitatea unei firme nou infiintate este de la 100 lei.

Despre noi și de ce nu oferim prețuri fixe

Compania noastra își propune să fie alături de tine oferindu-ți servicii externalizate complete de contabilitate, resurse umane și consultanta ONRC, alături de o experiență de peste 10 ani. Misiunea noastră este de a oferi servicii externalizate clienților noștri împreună cu profesionalism, calitate, integritate, transparență și disponibilitate. Oferim, astfel, partenerilor noștri sprijinul necesar pentru atingerea propriilor obiective și depășirea barierelor, ducând astfel la o dezvoltare durabilă și solidă.

Am fi încântați ca societatea dumneavoastră să se numere printre partenerii noștri permanenți.

Deoarece considerăm că ideea ta de afaceri și viziunea ta are valoare, ne rezervăm dreptul de a particulariza la rândul nostru onorariul lunar. Acest lucru oferindu-ne nouă, cât și ție din postura de client, flexibilitate, dar și o viziune mai clară asupra speței.

Dacă aveți întrebări, vă stăm oricând cu plăcere la dispoziția pentru a vă furniza informații cu privire la ofertă, servicii sau orice altă nelămurire la numărul de telefon afișat în site, 0720.804.784, sau la adresa de e-mail, hrcontabilitate@gmail.com.

Cere o oferta de pret!