 Actualizare date de identificare 
Deschidere/Inchidere punct de lucru 
Cesiune – excludere asociat/asociati 
Cesiune – includere asociat/asociati 
Introducere asociat nou – majorare de capital 
Prelungire sediu social 
 Intocmire dosar pentru obtinerea Certificatului de inregistrare in scopuri de TVA
 Obtinere autorizatii la terti
 Obtinere certificat constatator 
Prelungire mandat administrator 
 Ridicare registre obligatorii – free
 Depunerea documentatiei in vederea obtinerii semnaturii electronice pentru depunerea declaratiilor fiscale ANAF 
 Alte servicii la cerere.

Despre noi și de ce nu oferim prețuri fixe

Compania noastra își propune să fie alături de tine oferindu-ți servicii externalizate complete de contabilitate, resurse umane și consultanta ONRC, alături de o experiență de peste 10 ani. Misiunea noastră este de a oferi servicii externalizate clienților noștri împreună cu profesionalism, calitate, integritate, transparență și disponibilitate. Oferim, astfel, partenerilor noștri sprijinul necesar pentru atingerea propriilor obiective și depășirea barierelor, ducând astfel la o dezvoltare durabilă și solidă.

Am fi încântați ca societatea dumneavoastră să se numere printre partenerii noștri permanenți.

Deoarece considerăm că ideea ta de afaceri și viziunea ta are valoare, ne rezervăm dreptul de a particulariza la rândul nostru onorariul lunar. Acest lucru oferindu-ne nouă, cât și ție din postura de client, flexibilitate, dar și o viziune mai clară asupra speței.

Dacă aveți întrebări, vă stăm oricând cu plăcere la dispoziția pentru a vă furniza informații cu privire la ofertă, servicii sau orice altă nelămurire la numărul de telefon afișat în site, 0720.804.784, sau la adresa de e-mail, hrcontabilitate@gmail.com.

Cere o oferta de pret!